Skyforge Battle Royale: Alpha Squad Pack
This Pack contains: - Engineer: simple guy from the city outskirts, turret master; - Sapper: veteran of guerilla warfare against invaders, sabotage specialist; - Mercenary: universal soldier tearing through enemies with a storm of bullets; - Gold power armor.