Skull and Bones Starter Pack
Dominate the Indian Ocean from the moment you set sail with the Skull and Bones Starter Pack, a comprehensive bundle designed to accelerate your rise to pirate legend. This pack grants you a massive treasury of 1,100 gold, 200,000 silver, and 6,000 pieces of eight, alongside a stockpile of essential crafting materials and an exclusive vanity item to ensure you look the part. By utilizing the silver, pieces of eight, and materials, you can rapidly level up your ship and infamy, while your gold allows you to purchase premium cosmetics for your captain and vessel, as well as other elite items from the in-game store.