Unlock the following in-game items: -6 Mocap Cosmetics: Embody the "We’re Still Working On It" vibe with this set, featuring a Motion Capture Suit and Mocap Deck, Wheels, Trucks, and Stickers -2,800 San Van Bucks: Skate in style as you stock up your inventory by using San Van Bucks to purchase premium cosmetic items This game includes optional in-game purchases of virtual currency that can be used to acquire virtual in-game items. Requires Skate (available separately) and all game updates.