Silver Pines
Find Eddie Velvet. Private investigator Red Walker finds himself in Silver Pines, a place half-abandoned, half-forgotten, in the middle of nowhere on a job to track down Eddie Velvet. A musician who has vanished. As the case begins to reveal a dark past, Walker soon slips into a strange and nightmarish descent beyond his control. The Kind of Moment that Lasts Forever Embark on a journey filled with dread and atmosphere. Haunted by shadows of the past, Silver Pines is waiting to reveal its dark secrets. Survival Horror Gameplay A love letter to classic survival horror. Fight or avoid the horrors of the town as you scavenge for resources and solutions to the puzzles blocking your way. Metroidvania Navigation Filled with locked doors and hidden paths, every turn holds an uncovered clue, a resource, or something waiting in the dark. With better tools and weapons more and more of the town becomes accessible. Visceral and grounded action The horrors of the town include a large variety of challenging monsters and hulking bosses that keeps every encounter tense and dangerous. Manage your resources Inventory space is limited. Search everywhere for items because every bullet, bottle of medicine and upgrade matters.