Sifu
Itching for some more good ol' Kung Fu action? The free Arenas expansion adds multiple hours of gameplay that will put your Kung Fu to the test. With 5 new game modes, 15 dynamic locations and 120 challenges, gear up for spectacular combats, brutal opponents, and endless opportunities to refine your moves. Is one life enough to have Kung Fu? Whether you choose to play as a male or a female character, in Sifu, you will ponder that question on your path for revenge, hunting down your family’s assassins. One against all, you have no allies, countless enemies, and a mysterious amulet to bring you back to life every time you die. Yet, be warned! Your secret weapon comes with a hefty price to pay: aging and its consequences. Learning by fire Your enemies don’t wait their turn, and they don’t broadcast their intent. Dodge, parry, strike, use combos and be like water making its way through captivating environments. Learn how to master your art, whether by fighting through the underbelly of a nightclub, scrambling through a refined gallery to avoid getting surrounded, or vertically navigating a towering office building. Adaptation is survival Careful positioning and clever use of the environment to your advantage are key to your survival. Use everything at your disposal: throwable objects, makeshift weapons, windows, and ledges... The odds are stacked against you, and you will be offered no mercy. Training never ends Kung Fu is mastery through practice, a path for both the body and the mind. Learn from your errors, unlock unique skills, and find the strength to master the devastating techniques of Pak Mei Kung Fu.