Siana Efficient Pack
From runway legend to team’s big sis — Siana is back! Experience her special transformation skill! Get 125 points with P1 Siana. What an efficient deal! This Package includes: - Character - Siana - 125 Points - Siana Hair No.3 - Siana Theme No.3 - Siana Nametag - Siana Growth Box Ticket x15 - Siana FS Platinum Pack x3 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *If you own Siana, Siana is exchanged for 50 Points as you open the package. *Upon purchasing, you cannot purchase Siana Character/Legendary Pack DLC.