Shroomtopia
Be charmed by the cute and colorful world of Shroomtopia! Relax in this wholesome slow-paced puzzle game while exploring serene landscapes and solving diverse challenges. Manipulate the hexagonal soil and blend the colors. Only you can bring nature back to life! Unleash your creativity with a built-in level editor Become a level designer with this intuitive but powerful tool.