Season Seven Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as you rack up Renown on your adventures! Season Seven's Plunder Pass contains the complete Beachcomber's Bounty ship set including Collector's Sails and Figurehead, 250 Ancient Coins (in addition to the 250 earnable through Seasonal progression) and the Baleful Bloom Costume that evolves as you progress through this Season's levels. All these items are new to the seas, not even the Emporium has them in stock yet!