Sea of Thieves Festival of Giving Bundle
Prepare for a festive party with this bundle of fun and games! The Festival of Giving Bundle includes four jolly dangerous weapons decked in ribbons, bells and mistletoe to really confuse your foes. You'll also get the latest craze sweeping the Sea of Thieves, the Crab Dab! Along with the Hide Emote Bundle with a mixture of silly and serious ways to hide yourself from sight, ideal for sneaking onto enemy ships or playing tricks on your own crew. Finally, 1000 Ancient Coins allow you to pick up a little extra present for yourself during this season of generosity. Buy this bundle now to get a free bonus of 25,000 gold! The Festival of Giving Bundle contains 1000 Ancient Coins, the Crab Dab Emote, the Hide Emote Bundle, the Festival of Giving Weapon Bundle and a free bonus of 25,000 gold.