SCARLET NEXUS Pre-Order Bundle
The Pre-Order Bundle is a set of additional content for in-game use. Content includes: - Additional Attachment Set "Shoulder Baki (11)" - Special Battle Attire Set -Sound- - Additional Attachment "Face Vision Seal" - Additional Attachment "Dream Catcher" *Items will be available via the in-game shop after downloading the content. *You must download the latest update in order to use the content.