Say Cheese!
Say Cheese! is a delightful puzzle adventure where strategic thinking meets fun challenges. Help our mischievous mouse reach the cheese while navigating tricky mazes and collecting trophies! Welcome to the whimsical world of Say Cheese! In a land filled with traps, blocks, and obstacles, only the sharpest minds will guide our hungry hero to the ultimate prize – a mouthwatering piece of cheese! Join the adventure across 40 handcrafted levels, packed with surprises, trophies, and puzzles that will test your wits and patience. Can you help the mouse overcome each challenge? Featuring: 40 handcrafted levels with increasing difficulty. A variety of obstacles to solve and overcome. Collectible trophies scattered throughout the mazes. Charming Sokoban-style mechanics that are easy to learn but hard to master. Hop, push, and think fast in this cheese-filled quest!