Saints Row
As the future Boss, with Neenah, Kevin, and Eli by your side, you’ll form The Saints – and take on Los Panteros, The Idols, and Marshall as you build your empire across the streets of Santo Ileso and battle for control of the city. Ultimately Saints Row is the story of a start-up company, it’s just that the business The Saints are in happens to be crime. Experience the biggest and best Saints Row playground ever created; the unique sprawling world of Santo Ileso is the backdrop for a wild, larger than life sandbox of thrilling side hustles, criminal ventures and blockbuster missions, as you shoot, drive, and wingsuit your way to the top. Pre-Order now and get The Idols Anarchy Pack, featuring a selection of stolen neon equipment that's sure to get you noticed. The Idols Anarchy Pack includes: ● Idols DJ Helmet ● Twinkle Bat ● Sandstorm Scrambler FEATURES ● Witness the Birth of The Saints – Play through an action blockbuster original story full of criminality, extraordinary scenes and signature surprises laced with humor. ● Discover the Weird, Wild, West – Dive in to Santo Ileso, the biggest and best Saints Row playground ever, spread across nine unique districts surrounded by the vast, majestic beauty of the Southwest Desert. ● Build Your Criminal Empire – Take over the city block by block, wage war against enemy factions and tighten your grip on the streets with ingenious criminal ventures. ● Fire Guns. LOTS of Guns – Shoot revolvers from the hip, fire and forget with a rocket launcher, or obliterate up close using melee heavyweights, complete with brutal takedowns. A vast variety of familiar and exotic weapons, all customizable, and all deadly fun. ● Take to the Streets and the Skies – Blast through urban and desert environments in any one of the cars, bikes, planes, helicopters, VTOLs, hoverbikes, hoverboards, go-karts or equip your wingsuit to swoop around. ● Unprecedented Customization – Create the Boss of your dreams, with the most extensive character customization suite ever seen in the series, then complete the look with incredible options for weapons and vehicles. ● Seamless Co-Op – Experience everything on offer with a friend at any time, via fully untethered drop-in / drop out co-op, skipping the need to take either of you out of the outlandish action. Play nice together, or play all new pranks on your team mate. After all, who’s the Boss now. "