Rust Console Edition - Second Anniversary Skin
Celebrate two years of Rust Console Edition with this free Custom SMG skin - a thank you to all of our players! HOW TO USE YOUR NEW SKIN Once you have redeemed the skin on this store, simply open the game and you will now own the anniversary skin. You can find it in the Locker and in the crafting menu when crafting a Custom SMG. Skins can be applied to the Custom SMG when crafting the item in the crafting menu. Select the new anniversary skin in the menu before crafting the Custom SMG, and when the item is crafted, the skin will be applied to the weapon.