Rugby 18
Live the intensity of the greatest matches with RUGBY 18, the most complete rugby game to date. Jump into the roles of the official players from the most prestigious teams and leagues of the 2017-2018 season: Aviva Premiership Rugby, PRO14, All Blacks, England, Springboks, Wallabies... Master all the game phases using intuitive controls and innovative gameplay that faithfully reproduces each situation of a rugby game. On attack or defence, teammates take their positions and move to develop the game depending on your decisions. Lead your favourite club to the top in Career mode, play full seasons in League mode, and re-write history in the Match of the Week. Build up your dream team in My Squad mode by recruiting your favourite players from 2000+ rugbymen. Challenge your friends and players around the world in one-on-one matches, online or on the same screen.