Rogue Item Pack
Collected here are the storied items of the greatest scoundrels the Dragon Age setting has known. Dashing liars and murderous shadows—the best and worst that rogues offer. Add to the legacy, or just enjoy the fact that as good as they were, you have their stuff. This item pack includes new armor, weapons, and accessories for use by your Rogue and Rogue followers.