RoboPhobik
RoboPhobik is a 70s sci-fi inspired, top-down arcade shooter that has a unique twist: enemies won't move or attack you while you're standing still. Use your tactical skills to avoid being surrounded by the robots as you unfold a rich story full of love, hate and machines! During the early 70s, the government created a secret experimental robot city, controlled by a supercomputer called PAL 9000. One day, PAL 9000 went out of control, and rebelled against his creators. He captured the scientists, and started an evil plan to take over the world. In order to regain control over PAL 9000 and its robots, a special team of highly skilled agents has been put together. Some have already entered the city, only to become trapped inside. As Julie, a rookie agent, your goal is to find all your teammates and defeat the evil PAL 9000. But... are you sure you're on the right side? Are you sure robots are the aggressors?