RoboCop
Alex Murphy was a dutiful police officer who was brutally executed by a local gang. Brought back to life through OCP technology, Murphy was transformed into RoboCop, a highly advanced cybernetic police officer designed to uphold the law and protect the innocent. Now entering the Mortal Kombat universe, RoboCop has received a few upgrades and is ready to serve the public by apprehending any Kombatants that stand in his way.