ROAD TO EXOTICS
Race the clock, outsmart your rivals, win the qualifiers, and take on the ultimate challenge! Why play ROAD TO EXOTICS? - 300+ racers simultaneously: Racing chaos. - True arcade racer: Relive the golden era of racing games. - Build your collection: Drive monsters and exotic cars. - Multiple Race Modes: Take on both classic and timed checkpoint challenges. - Classic soundtrack: Retro-inspired tunes. - Easy controls: Accelerate, steer, and brake.