RiMS Racing : European Manufacturers Package Xbox One
The European Manufacturers Pack includes 76 spare parts, liveries and rider suits, which will be added to your inventory to upgrade your Aprilia, BMW, Ducati and MV Agusta motorcycles. - Aprilia: 1 rider suit + 10 Performance parts for the RSV4 1100 Factory 2020 - BMW: 1 rider suit + 10 Performance parts for the M 1000 RR 2021 - Ducati: 1 rider suit, 1 Black livery + 10 Performance parts for the Panigale V4 R 2020 - MV Agusta: F4 Claudio 2018 livery + 10 Performance parts for the F4 RC 2019 The parts pack also includes 16 Pirelli front tyres and 16 rear tyres, and 4 Brembo Stylema front brake calipers compatible with all four European motorcycles.