RiME
A land of discovery stretches out before you. Explore the beautiful yet rugged world of RiME, a single-player puzzle adventure. In RiME, you play as a young boy who has awakened on a mysterious island after a torrential storm. You see wild animals, long-forgotten ruins and a massive tower that beckons you to come closer. Armed with your wits and a will to overcome—and the guidance of a helpful fox—you must explore the enigmatic island, reach the tower's peak, and unlock its closely guarded secrets. Features: Explore – Discover the mysterious island at your own pace. Interact with wildlife, search for hidden items or simply take in the sights and sounds. Solve Puzzles – Make your way through the ancient ruins and its hidden marvels by solving puzzles with sound, light and shadow projection, perspective, platforming, and even time manipulation. Find Secrets – Dive deeper into the boy’s backstory by uncovering dozens of secrets and collectables. Be Enchanted – Take in a beautiful world inspired by the wonders of the Mediterranean through a fusion of captivating music and colour.