Riders Republic leverages the Smart Delivery technology - buy the game once and play it on either Xbox One or Xbox Series X when both the console and that version of Riders Republic are available. Pre-order now to get the Bunny Pack! Includes custom bunny outfit and snowboard graphic. Ultimate Edition includes the Year 1 Pass and four exclusive cosmetic packs; Cosmic, Rainbow, Neon, and Skull'n Style Packs.. Grab your bike, skis, snowboard, or wingsuit and explore an open world sports paradise where the rules are yours to make—or break. - Year 1 Pass includes 8 exotic kits unlocking throughout the year, plus, BMX Sport add-on when added after launch. - Battle against over 20 players simultaneously in a massive multiplayer playground. - Compete in an all-out mass start race—collide, grind, and fight your way to the finish! - Bike, ski, snowboard, or wingsuit through a seamless open world in Career mode or multiplayer events.