Retro Collection 2
This retro bundle brings together Asterix & Obelix: Slap them All! - a stirring beat 'em up with 2D animation incredibly faithful to famous comic book - but also TOKI - the cult action/platform game originally released on arcade machines in 1989 - and NEW Joe & Mac - Caveman Ninja - back to the past, prepare to land in prehistorical time! In Asterix & Obelix: Slap'Them All! play as Asterix & Obelix and set sail for the most iconic places in the series whilst battling Roman legionaries, pirates, brigands and even the dreaded Normans. In TOKI, explore lush environments invaded by foul creatures! In New Joe & Mac - Caveman Ninja, 2 cave dudes named Joe & Mac live in a peaceful and cool village. Cool it was, until a bogus bunch of Neanderthal snatched all the village’s women.