Resident Evil 4 Charm: 'Handgun Ammo'
For the sharpshooter who prefers a sidearm, this handgun ammo charm for your attaché case will help you keep one in the chamber. Perk: Increases the chance for a craft bonus when crafting handgun ammo. Triggering a craft bonus will cause you to receive more ammo than normal. Note: You can change charms via the Customize Case menu at any typewriter. - This content can only be used in the main story of Resident Evil 4. It cannot be used in the paid extra content, Separate Ways.