Releaseburg
Enter the relentless world of Releaseburg, a rogue-like survival shooter set in a post-apocalyptic city consumed by chaos. The streets run red as hordes of grotesque zombies rise from the ruins, turning every encounter into a brutal test of skill, precision, and nerve. Master the unique release-based shooting system that rewards timing, focus, and control. From quick pistol bursts to devastating rifle shots, every weapon demands mastery. Adapt your strategy, navigate procedurally generated cityscapes, and face wave after wave of merciless enemies eager to drag you into the abyss. Each run offers new challenges, weapons, and paths to survival — no two journeys through Releaseburg are ever the same. In this world of blood and decay, your aim is your lifeline… and hesitation is death.