Recycle Bin Battle
Recycle Bin Battle is a unique and amazing game with lot of fun, original video and "proust madeleine" Reycle Bin Battle is an arcade puzzle game based on 3 differents gameplay. 1- Catch Rubishes tumbling down a machine and arrange them in type and color to make them disappear and make ball for second part. 2- Use ball to break invaders defenses and get energy in a breakout-like. 3- Use energy to shoot Kaiju and save humanity.