Rec Room
Rec Room is the best place to build and play games together. Party up with friends from all around the world to chat, hang out, explore MILLIONS of player-created rooms, or build something new and amazing to share with us all. Rec Room is free, and cross plays on everything from phones to VR headsets. It’s the social app you play like a video game! - Customize and dress up your cute Rec Room avatar to express your style - Discover challenging, fun or straight up weird games made by creators just like you - Try your skill with the Maker Pen, the tool used by Rec Room creators to build everything from puppies to helicopters to entire worlds! - Join the best community - Rec Room is a fun and welcoming place for people from all walks of life! Let us help you find people you’ll LOVE to hang out with.