Real Cake Maker
Become the best cake baker in town and create the yummiest cakes in this delicious cooking adventure! What kind of cake do you love? Whatever it is, you can bake it! From dreamy frosting to delightful decorations, design cakes that look as good as they taste. Show off your creations to friends, throw a fabulous cake party, or compete in exciting baking contests for the chance to be crowned the cake champ! Features: ● learn how to bake the most delicious cakes! ● use professional baker tools for baking, designing and decorating! ● decorate your cakes with lots of frostings, decorations, and toppers to make it look special! ● throw cake parties with your adorable animal friends and make each celebration memorable ● join baking contests, vote for your favorite cakes, and win the first prize! ● dress up like the true baker you are! Put on a pretty chef’s hat and a cute apron ● enjoy a collection of fun coloring pages to inspire your artistic side Bake up some joy and sweeten your day with fun creations!