Razmi Challenges
Razmi got bored in Ajna's inner realm and constructed a series of devilish challenges to humiliate her best fiend with! These challenges require a combination of Ajna's skills that will push her to the very limit, and test her ability to work together with her companions against insurmountable odds in battle. There's a prize at the end of it! Well, Razmi says there is, anyway...