Puzzle Book: Complete Edition
Puzzle book offers 81 different puzzles to solve, divided into themes - from fantasy to dinosaurs. Art for this game was made by artists specialized in various styles. They are beautiful paintings of creatures and landscapes or simpler drawings for kids. There is something for everyone! Features: - 81 different puzzles to solve, divided into themes. - Each stage has 6 difficulties - from 6 pieces to 150. - Beautiful arts created by various artists. - Play solo or with a friend in co-op mode. Speaking of everyone, you can adjust the difficulty by selecting the number of fragments per puzzle - from 6 to as much as 150! It’s a great title for both children and adults. Add peaceful music that plays in the background and you’ve got a great, relaxing afternoon.