Prince Yi – Tiandi Hero Skin – FOR HONOR
The Hero Skin of Prince Yi offer includes: 1 Tiandi Hero Skin 7-Day Champion Status 3 Scavenger Crates Despite his reputation as a preeminent Wu Lin warrior, Prince Yi has rejected the label his entire life. He prefers to characterize himself as a philosopher and a preserver of Wu Lin tradition, who has long sought to unify his nation using principles of harmony and benevolence. Yi has also inspired a substantial following among his people, including the last surviving freedom fighters of Chimera. But when General Zhi threatens to reshape their nation under a twisted peace, the prince fights as fiercely as a dragon to preserve his philosophy and protect his people. Unlock Prince Yi now and unleash the dragon within.