Priest Simulator: Vampire Show
A mockumental action game. Go forth and rock in the absolute weirdest and most messed up simulator in the history of sandbox shooters. Fully unprofessional English language version. This dub will have you in stitches. Priest Simulator is an action mockumentary with a completely messed-up story that will introduce you to the fantastic world of modern Poland. Put yourself in the cassock of a vampire priest who wants to get his batoon back and return to Hell. To that end, you must fight shatanistic hordes, beef up, renovate the church, and gather splendor. Divine arms at your disposal Use your divine arsenal of 8 unique weapons. You’ve got two hands. That means two weapons at once! Defend San de Ville from shatanists and Hell’s envoys using a combination of your choosing. Use black metal to craft upgrades and adapt them to your play style. Renovate the church The church is in shambles. It’s more of a dump than a weekly rendezvous spot for christianists. Buy church restoration blueprints, use modern technology to renovate the temple, increase the faith level, and unlock new attractions such as confession and sermons. Deliver the villagers from damnation Shatanists are not the greatest evil you will encounter in San de Ville. The pastor sold the villagers some totems imbued with demonic powers. Possessions have broken out, and it’s your responsibility to rescue the peasants. Performing exorcisms and sorting out the mess your colleague left behind is quite degrading. Feel right at home.