Presidential Pack
Nothing says "Presidential" more than masks lampooning America's Commanders-in-Chief. Don the façades of two of our most highly-regarded founding fathers or as the two Heads of State who heralded in the new millennium. Also includes two new outfits and a wig befitting someone whose face is on money.