Square Enix Ltd.Simulation
Soak up the culture while you soak off the dirt at the local Sculpture Park. Take it all in, become one with each piece. What does it inspire? A quiet respite to cleanse your mind, or a creative space to make your canvas? There are no wrong answers here, only art… and filth! Chisel off layers of crud and carve out some clean lines from some monumentally mucky installations, while receiving the guided tour from acclaimed sculptor, Darcy d’Arcy. Next stop – the subway! Muckingham’s residents have had their travel plans de-railed following a dirt-fuelled defacement. Get the subway system back on track by power washing the carriages to perfection – inside and out! This is one time you’ll not want to skip the ads, as the posters inside the subway train provide a glimpse at what lies ahead on PowerWash Simulator’s journey… About the Muckingham Files The Muckingham Files is a series of free Bonus Job updates that take you to never-before-seen places from the original universe of PowerWash Simulator, with new characters, locations and stories. Get to know more about your stomping ground and its inhabitants as the most in-demand power washer in town.