PopCap Bundle
Bundle contains Plants vs. Zombies Garden Warfare, 200,000 Coins for use in Plants vs. Zombies Garden Warfare, and Peggle 2 Magical Masters Edition. Plants vs. Zombies Garden Warfare digs into the trenches with an explosive new Co-op and Multiplayer action experience. Blast zombies and plants across a mine-blowing world that delivers the depth of a traditional online shooter blended with the refreshing humor of Plants vs. Zombies. Experience Peggle 2 in its ultimate form, with the Magical Masters Edition! Complete with all the add-on content released to date - new Masters, Costumes, levels, challenges, and more - this edition is bursting with value (and rainbows)!