Police Car Pack
Now you can dodge the cops by downloading the free Midnight Club Los Angeles Police Car Pack. Race in the Border, Highway or Squad Patrol cars (choose from the 1996 Chevrolet Impala or Dodge Charger SRT8) for the ability to evade the cops at red lights and race at high speeds - but don't trespass or the chase is on. Download the pack now, and get your cop cars from the vehicle showroom as they unlock.