Platform Party Bundle (Xbox)
Four personality-packed platformers in one action-filled bundle! Aquarun throws you into a fast-paced aquatic race across floating platforms and underwater hazards. Quick reflexes are your best friend here. Duck Run is a wild, high-speed adventure starring a fearless duck dodging chaos in unpredictable environments. Ellphaser puts you in control of a bold elephant. Plan every jump carefully to avoid deadly traps—sharp spikes, electric orbs, and unstable platforms are waiting for one wrong move. Steampunch features a steam-powered heroine taking on enemies and obstacles in a punch-heavy steampunk world full of style and attitude. A perfect combo for platformer fans who crave challenges, creative worlds, and unforgettable characters!