Pirate's Booty
Enter Pirate Bay in search of ancient treasure, new wasteland locations, new enemies, new quest, and more loot!Enter the hostile wastelands of Pirate Bay in search of ancient treasure buried somewhere in the waste, a cache that would make even the most stoic of Pandora explorers hunger for its discovery. It's rumored to be guarded by the largest, most vicious creature on Pandora – but that shouldn't deter a real adventurer... featuring new wasteland locations, new enemies, new quests, and much more loot!