Phantom Fury
Shelly “Bombshell” Harrison is back in this highly interactive mix of first person action and road movie adventure. Embark on an adrenaline-fueled journey around the USA. Use an enormous arsenal of weapons and skills to battle treacherous soldiers and vile mutants, all while trying to save mankind. Taking place many years after her fight against Jadus Heskel, Shelly “Bombshell” Harrison awakes in a new world, pulled out of a coma at the behest of an old colleague, with a new bionic arm. Tasked with securing a highly dangerous artifact, the legendary Demon Core, Shelly embarks on an intense journey around the US, as she tries to overcome her own past to save mankind’s future. Key Features ・An intense mixture of bombastic action and road movie Fight through seedy hotels in Albuquerque, explore abandoned facilities in Los Alamos, secure the streets of Chicago, and so much more! ・An insanely interactive world An incredible amount of interactivity brings the environments to life. Fully usable computers, helicopter flights, playable arcade machines are only a few examples of what you can expect. ・A vast array of weapons Over 20 unique weapons are at your disposal! Fan favorites like the Bowling Bombs are joined by brand-new equipment such as armor-piercing shotguns and electrified foam shooting devices. Unlockable weapon upgrades and mods with completely new fire functions will give you the necessary control needed to overcome any fight the way you want! ・A wide range of unlockable skills and upgrades Weapons aren’t the only way to overcome the many challenges waiting along the way. Upgrade your bionic arm and suit with powerful new abilities, such as a punch attack or an electric shield. ・A terrifying number of enemies Encounter vicious cyborgs, menacing soldiers and disgusting mutations, each with their own special skills. Push your skills to the limit in exhilarating boss battles.