Pets Survivors
Fend off waves of monsters as a dog, cat, chicken and other unlockable furry or feathered friends! Domesticated animals get wild in roguelike arena shooter combat where survival is all that matters! Pick 1 of 14 playable pets, each with unique skills and stats, as they face hordes of fantasy monsters like slimes, rock giants, oversized bugs, carnivorous plants and more in top-down retro pixel art style. Choose wisely from a dozen starting weapons, then select a level from areas you’ve unlocked. Take down waves of enemies while strategically keeping your distance from danger. Level up and choose upgrades mid-battle, all in preparation for a big boss showdown. If you succeed, you’ll bank coins you’ve collected to spend on permanent perks, thus stacking the deck in your favor for the next fight!