Performance Pack
Performance Pack – Maximize Your Rewards! Give your squad the ultimate boost with the Performance Pack, designed to accelerate your progress and maximize your in-game earnings. What’s Included: CP Booster (30 Matches) - Earn more CP after each match. RP Booster (30 Matches) - Earn more RP after each match. XP Booster (30 Matches) - Earn more XP after each match. 30-Day Premium Access - A month of enhanced leveling and reputation-building. With this pack, every match counts! Dominate the field, maximize your rewards, and build the ultimate football legacy.