Perfect Ninja Painter 4
Slide, paint, and outsmart every level! Perfect Ninja Painter 4 takes the classic puzzle gameplay to the next level with new mechanics and fresh challenges. A robot girl joins the multi-colored chaos — new worlds, tricky traps, and puzzles that will twist your brain. Every move matters and every mistake is very colorful.