Perfect Dark Challenge Pack
Three additional challenges for Kinect Sports Rivals, introducing shadowy organisation dataDyne of Perfect Dark fame with an offer to sponsor your Champion. Equip your brand new DY48 pistol and beat these three events to earn a pile of bonus Coins and an exclusive dataDyne Target Shooting outfit. Wear it with cool pride to show your support for this conspiratorial corporation. Kinect Sports Rivals: it's YOU vs. the world!