Penthouse Pack
Ass kicking just got a whole lot better looking. Introducing the Saints Row: The Third Penthouse Pack, featuring Penthouse Pets Nikki Benz, Justine Joli, Ryan Keely, and Heather Vandeven. Add these well-dressed Pets to your gang and call them into combat anytime to do battle against the Syndicate. For the first time in your life, when you call Penthouse Pets, they'll actually answer.