Payday 3: Chapter 1 - Syntax Error
Chapter 1 - Syntax Error is the first DLC released and is included in the Silver & Gold edition. This chapter contains: Syntax Error Heist Syntax Error Weapon Pack Syntax Error Tailor Pack Preacher Pack (including 1 outfit, 1 weapon) Drifter Pack (including 1 outfit, 1 weapon) Island skin Gone are the days of "cash is king." Today, it's all about those servers, and more specifically, whatever is on them. The Payday Gang tackles a heist on tech giant Scry Digital, an industry leader in data security. Having overcome the murderous conspiracy against them, the Payday Gang is looking to tie up loose ends. They've combed through the files on Patricia Sharke's decrypted server and stumbled upon specs for a cutting edge, highly valuable drone control program. The clues lead the Gang directly to a data center called Scry Digital, located on the edge of Ryan Park in Manhattan. In a world where cash is no longer king, the heisters will need to adapt. Their latest prize is stored on unhackable servers protected by a powerful AI, so they'll just have to break in and grab the servers straight off the racks...