PAYDAY 3: Boys in Blue - Chapter 2
Chapter 2 - Boys in Blue is the second DLC as part of the Silver & Gold editions. This chapter contains: - The Boys in Blue Heist - The Boys in Blue Tailor Pack - The Boys in Blue Weapon Pack What would you do if some corrupt cops raided your completely legitimate business, planted some evidence, and showed every sign of wanting to keep the gold they “confiscated”? Well, in Vlad’s case, he got in touch with his old friends in the Payday Gang to enact revenge and get his damn gold back. The Boys in Blue Heist tasks the gang with breaking into a secure holding facility of the NYPD on Vlad’s behalf. He wants his gold back, and the gang has never let him down before.