Paper Dash - Ghost Hunt
Embark on an relaxing adventure as you take on the role of a courageous paper plane hunting down evil ghosts that haunt vibrant worlds across dimensions. Soar through captivating landscapes, from mystical forests to scary mansions, in search of these malevolent spirits. Utilize your flying skills and shoot all the ghosts, restore peace, and bring harmony to the realms in this visually stunning game. Paper Dash – Ghost Hunt is an interactive game experience that is designed to ease your mind and have fun finding and shooting little ghosts. Fast, relaxed, chaotic - You are free to enjoy the game any way you see fit as the only enemies of the game are ghosts that stay in place floating ominously. The movement is fast but the world itself is somewhat peaceful. This enables you to lean back and enjoy the different levels and the sensation of flying. It is an excellent game for relaxing and blowing off some steam after an exhausting day of hassle.