PAC-MAN WORLD Re-PAC - Jukebox
Pump up the PAC-jams with PAC-MAN WORLD Re-PAC’s jukebox! Change the background music to any in-game song for listening to while on the in-game hub of Ghost Island. The jukebox features a playlist of over 50 songs, so there’s plenty of beats to relax and Re-PAC to! Also Included with the game’s full soundtrack are the English, Japanese, and Chinese language versions of the song “We Are PAC-MAN!” *Please refrain from secondary use or publication of the songs, regardless of whether they are paid or free.