Back to the Future: The Game - 30th Anniversary Edition
Six months after Back to the Future Part III, the DeLorean time machine mysteriously returns to Hill Valley – driverless! Marty McFly must once again go back in time, or else the space-time continuum will be forever unraveled! Featuring Christopher Lloyd as Doc Brown, Tom Wilson as Biff Tannen, and Claudia Wells as Jennifer Parker, with a special appearance by Michael J. Fox, and introducing A.J. LoCascio voicing Marty McFly. Created in cooperation with movie series Co-Writer and Producer, Bob Gale. Includes an exclusive retrospective behind the scenes video, featuring an interview with Bob Gale, and others involved in the creation of the game!