Corsairs - Battle of the Caribbean
An immersive adventure and strategy game set amidst the thrilling world of buccaneering. As a shrewd captain, navigate tumultuous seas, engage in complex politics, and manage a diverse crew to establish maritime dominance and ensure your fleet's future. Take on the role of a privateer, serving your chosen nation to earn fame and wealth. Navigate treacherous seas, build a powerful fleet, and wage epic battles against enemy vessels. Your journey will take you to the exotic islands of the Antilles, where you can discover treasures and fight for your nation's supremacy in the Caribbean. Choose to represent one of the great maritime powers: French, Danish, Spanish, British, or Dutch. Play the role of a corsair serving their nation! Combining both tactical combat and management-oriented gameplay, lead smartly your fleet and defend your trading positions. Discover new types of soldiers, and an expanded campaign mode for a more immersive experience. FEATURES - Engage in intense naval battles with a fleet of 12 different ships, and make use of 3 types of unique ammunition. - Master the enhanced trading mechanics, manage your fleet and cities wisely, and defend your trading positions to establish your dominance. - Upgrade your ships and strengthen your crew by earning resources from quests, defeating enemies, and exploring new territories. - 3 types of soldiers: Tank, Gunner and Agile are now the mainstay of your crew's fighting force. - Dive into the expanded Campaign Mode with five engaging storylines. - The game also introduces a revamped "Boarding" mode, featuring different soldier classes and a Captain who can take part in battles.