High On Life
Fresh out of high school with no job and no ambition, you’ve really got nothing going for you until an alien cartel that wants to get high off humanity invades Earth. Now, you and a team of charismatic talking guns must answer the hero's call and become the deadliest intergalactic bounty hunter the cosmos has ever seen. Travel to a variety of biomes and locations across the cosmos, go up against the nefarious Garmantuous and his gang of goons, collect loot, meet unique characters, and more, in the latest comedy adventure from Squanch Games!